22 Jun 2009

Majlis Pelancaran Jualan Tanah Wakaf SRIBU

Alhamdulillah bertempat di Markaz Tarbiah Pongsu Seribu pada 21 Jun 2009 (kelmarin), DPPNPP telah mengadakan program serentak Ijtima' Pemuda dan Program Pelancaran Dana Jualan Tanah Wakaf SRIBU. Penerangan mengenai Jualan Tanah Wakaf SRIBU telah disampaikan sendiri oleh Mudir SRIBU, Ybhg Ust. Yusni bin Mat Piah.


Untuk pengetahuan semua, pihak pengurusan SRIBU telah merancang untuk mendirikan sebuah Kompleks SRIBU bernilai RM 5 Juta diatas sebidang tanah seluas 6.7 ekar yang dibeli dengan harga RM 1.5 juta. Tanah tersebut terletak di LOT 128 Mukim 19, Kampung Mengkuang Titi, Penanti, Pulau Pinang. Jualan Tanah wakaf sebanyak RM 20 untuk satu kaki persegi, kepada yang berminat bolehlah hubungi :-

Tel / Fax : 04-3980907
Hp : 019-4500660
Email : mudir_1000@yahoo.com

Semoga kita merebut saham akhiran yang jelas janji yang baik dari Allah SWT.

" Bandingan (derma) orang-orang yang membelanjakan harta bendanya pada jalan Allah SWT... adalah sama seperti sebiji benih yang tumbuh menerbitkan tangkai, tiap-tiap tangkai pula mengandungi seratus biji. Dan (ingatlah) Allah akan melipatgandakan pahala bagi sesiapa yang dikehendakinNya dan Allah Maha Luas kurniaanNya lagi Maha Mengetahui "
(Maksud surah Al-Baqarah : ayat 261)

0 ulasan: